دیدار دوستانه راه آهن با گالاتاسرای قطعی شد

دیدار دوستانه راه آهن با گالاتاسرای قطعی شد




 

 


دیدار دوستانه راه آهن با گالاتاسرای قطعی شد


تاریخ : چهارشنبه ،
8 شهریور 1391

سرپرست تيم فوتبال راه‌آهن خبر داد: بازي با گالاتاسراي در اردوي ترکيه قطعي شد.


اسد فلاح در گفت‌وگویی درباره اردوي تيم فوتبال راه‌آهن در ترکيه توضيح داد: پس از کسب سه امتياز بازي برابر سايپا با روحيه و آرامش خوبي به تعطيلات ليگ مي رويم و اردوي خارج از کشور را برگزار خواهيم کرد.

وي افزود: از شنبه هفته‌ آينده در کشور ترکيه و شهر استانبول تمريناتمان را آغاز مي‌‌کنيم و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. يکشنبه دو هفته‌ بعد به ايران باز مي‌گرديم. همچنين در اين اردو با تيم گالاتاسراي بازي تدارکاتي انجام مي‌دهيم و سعي داريم با يک تيم ديگر هم که احتمالا از بين دو تيم بشيکتاش و فنر باغچه خواهد بود، بازي کنيم.

سرپرست تيم فوتبال راه‌آهن همچنين با اشاره به اين که در ترکيه مذاکراتي را نيز با باشگاه‌هاي مطرح اين کشور خواهند داشت، افزود: کادر مديريت باشگاه راه‌آهن در نظر دارد تا طي مدتي که تيم فوتبال در ترکيه تمرين مي‌کند، با باشگاه‌هايي همچون فنر باغچه ، بشيکتاش و گالاتاسراي مذاکراتي را داشته باشد که مطمئنا تعامل ما با اين باشگاه‌ها بهره هاي زيادي براي فوتبال ايران خواهد داشت.

فلاح همچنين درباره پيروزي روز گذشته راه‌آهن برابر سايپا و قرار گرفتن اين تيم در رده دوم جدول، اظهار کرد: اين اولين برد خارج از خانه ما و اولين شکست خانگي سايپا بود که منجر به صعود چشمگير ما در جدول شد. در اين بازي ما چند مصدوم داشتيم و بازي سنگيني را مقابل سايپا انجام داديم، اما سعي کرديم روند مطلوبمان را حفظ کنيم. دو تيم در نيمه اول قدرت برابري داشتند، اما در نيمه دوم با تدابيري که آقاي دايي اتخاذ کردند، توانستيم قدرت تيمي خودمان را براي رسيدن به سه امتياز به معرض نمايش بگذاريم.

فلاح ادامه داد: بازيکنان در نيمه دوم با دوندگي بيشتر و کار گروهي بهتر خواسته‌هاي علي دايي را در زمين بازي پياده کردند و ما توانستيم به سه امتياز شيرين دست پيدا کنيم. همچنين به خاطر خشونت مهاجم حريف مجبور بوديم سومين تعويضمان را در دقيقه 70 انجام دهيم و چون ابراهيم کريمي دچار مصدوميت شد، يک تعويض اجباري انجام داديم. کريمي نيز از ناحيه سر آسيب ديد و به صورت نيمه بيهوش به بيمارستان منتقل شد که خوشبختانه پزشکان با معالجات و گرفتن سي تي اسکن خطر را برطرف کردند.

وي در ادامه ضمن بيان اين مطلب که راه‌آهن شخصيت تيمي‌اش را پيدا کرده است، مطرح کرد: راه‌آهن با بهره گيري از مديريت، کادر فني و بازيکنان با همت و مجربي که دارد، ليگ دوازدهم را تحت تاثير نام و جايگاه خود قرار داده است. سهامداران اصلي باشگاه و آقاي زنجاني رييس هيات مديره باشگاه و آقاي رييسي کيا مديرعامل باشگاه نهايت تلاششان را به کار گرفتند تا تمام امکانات و تمهيدات لازم را براي پشتيباني تيم مهيا کنند. همچنين نبايد از نقش موثر آقاي دايي به سادگي گذشت. او همان طور که در دوران بازيگري‌اش اسطوره بود، در حرفه مربيگري هم از همه لحاظ حرف اول را در ليگ مي‌زند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل